....................................................................................................................................................................................................

Thursday, November 25, 2010

kakakku dan petai



disebabkan hari ini sangat boring
ain dan kakak(A) pergilah keluar
ikut abah yang nak pergi bank
(saja2 jer nak menyebok)
kitaorang ingatkan nak cari hadiah
anniversary mama ngan abah skali,
tapi apa2 pon terkantoi oleh abah
ish... geram betul!


tapi senanya nak cerita pasal
kejadian dekat pasar tani
disebabkan kakak(B) sorang kat rumah ni nak petai (favourite dialah katakan)
so, kitaorang pun carilah petai kat situ
dah pilih2 tu nak la bayar
bila tanya 1 ikat berapa?
budak yang jual tu pun cakap 5 (maksudnya RM5)
tapi dengan blurrnya
kakak(A) pon keluarkan duit RM1 kat tangan
dengan ingatkan RM0.50
budak kat situ tu tengok pelik jer~
tapi nasib baik dia tersedar betul ker x harga tuh
dengan spontannya tiba2 dia tanya balik
budak yang jaga tu tahan2 nak gelak jer bila nak jawab balik harga petai tu
tapi ain memang x boleh tahan dah ketawa kat situ
disebabkan malu kakak(A) bayar laju2 dah terus pecut jauh dari situ
hahaha ^~^v..... ntah pape~
dah la dengan baju serba merah yang dia pakai
dari jauh pun dah boleh kenal
hahahhahaha.......


p/s: tadi terjumpa kucing yang sebijik dengan KIKO kat psar tuh~ tp bler dkat dy lari, so x tau tu btol KIKO ker x..... sedey~ windu KIKO TT~TT

2 comments:

  1. by the way apesal korg beli mahal sgt??
    biasa beli yg rm2 atau rm3 jer..
    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. sb mk cik biase y jual ptai tuh x der~~~

    ReplyDelete