....................................................................................................................................................................................................

Saturday, December 11, 2010

nak buat apa!!!


wadush~
pening betul hari ni, kenapa?
sebab hari ni tak tau nak buat apa.....
tiba2 je jadi biol blurr

bangun2 pergi solat
lepas tu duduk balik kat atas katil
tengok kiri, tengok kanan,
pandang bantal, bantal pandang balik,
tengok kipas, kipas buat don't know je
tengok luar, wah~ makin cerah la
tengok buku, hurmmmm......
nak belajar ke hari ni?
think, think, think~

pergi ke depan.....
nampak tv, nak tengok ke?
hurmmm.......... tak apa la~
huh~ nak buatpe ni???

4 comments:

  1. ain, negkali, biler da blur cani
    baca surah yasin or surah rahman or surah2 lain. surah2 tu lagu2 dyer best. so, mesti tak bosan pas tu.
    tryla

    bole??

    p/s: tengok kipas, kipas buat don't know je. takpun kolla echa kat skype. echa boleh share cerita. echa invi jer sbenarnyer klu echa tak nmk online

    ReplyDelete
  2. salam aini yg cute (xcute sgt pown sbnrnyer)
    ak tao sbb nyer,,hehehe
    sbb nyer ko rindu kt ak kn??
    ala ko nie, mlu ak r..*blushing*
    xpe2 aini, t kt skool kte jmpe yer..
    ak pown miz giler2 kt ko tao..
    luv u
    c ya..
    hahaha..
    bubye!!

    ReplyDelete
  3. echa: wokey....
    i'll keep that in mind and thnxs ^~^v
    watpe klu nk koll nisa klu x tau nk ckp pew kat nisa hahahahah......

    ReplyDelete
  4. aja: spe kate ak windu kat ko... plez sket kay!!! bo0o0o aja!!!!
    hahaha... ckp jela ko y windu kat ak arn~ huhuuhu skola2 jugak.. module jgn lupe yer~~

    ReplyDelete