....................................................................................................................................................................................................

Friday, January 14, 2011

ayat tipu ni~

nak tau x....
saya sangat suka homework..... (wink wink),
sampaikan saya suka buat gunung daripadanya,
rasanya macam nak berguling-guling je dengan homework ni
macam dalam cerita bollywood gitu,
disebabkan cikgu tau yang saya sangat suka homework,
cikgu selalu bagi saya banyak2,
tak kira la pada hari apa and waktu apa,
yang pasti hujan homework selalu membasahi pipi ni,
rasa macam nak melompat-lompat je bila nampak homework,
teruja sangat bila nampak 1 homework,
sampai boleh tenung homework tu seharian,
tak jemu pun tengok homework ni,
sampai boleh membuai ke mimpi,
.............err...........

pengakhiran and sambungan cerita ni biarlah tergantung, sebab dah tak sanggup den nak menipu agagagaga.... chow dulu,

homework sedang menanti,
untuk dijawab dan dihafali,
homework is buddy,
walaupun dia macam membuli,

p/s: hahaks~ sedap ark?.... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment