....................................................................................................................................................................................................

Tuesday, January 18, 2011

chipmunk cat flu??

chipmunk CAT FLU???? betul ke nih???

owh tidakkk!!!
apakah???
macam mane nih???

hahahha... nampak sangat aku nih cepat gemuruh..... hah! papepon kesian chipmunk sakit~ pasal betul ke tak chipmunk CAT FLU... no komen tapi yang pasti chip sekarang nih dalam wad jagaan rapi "fluffy" agagagga..... entah boleh harap ke tak doktor sorang nih... entah sape lah tu arn huhu~

tapi macam gini ke perasaan jadi seorang ibu? ahaks... cewah~ (nak berdramatik lak kat sini)..... tapi siyus nih~ bila tengok chip tak makan.... rase berat je hati nih hah~ badan chip pon lembek je macam rangka ayam goreng kat pasar malam..... waduh2~ keadaan yang lain tak tau macam mana nak terangkan......

tapi sekarang nih tak boleh nak focus kat chip banyak2 jugak sebab homework masih bertimbun2 lagi nih.... bukan nak kata yang homework yang lepas tak siap tapi memang tak siap pon agagga... tak ada lah.... senanya siap cuma makin kita siapkan keje makin banyak yang mendatang..... so reda jela maksudnye~ (eh? dah jao lak psal chip nih)

hahaha... kayla2 dah time out! kena sambung wat keje lek~
GTG....... see ya later bloggie~ muah!

4 comments:

  1. chipmunk cat flu?? kucin demam kah?

    ReplyDelete
  2. yup....
    istlah nih pon x pnah tau senanye..
    tp ary tu men google jap(wah promote google nih)
    ade cat flu.....

    ReplyDelete
  3. haha...kucin pn ad dmam gk eh....cmne la bleh detect tu...

    ReplyDelete
  4. hahaha..... sng jep
    kte google jep lge...
    cri symptom2 dy hahahaha.....

    ReplyDelete