....................................................................................................................................................................................................

Sunday, January 30, 2011

mr.lumpy!!!

.

.

.

hahaha.... kalau korang tertanya apakah benda alah nih.....
tantaran~
ni la mie 1st experiment teddy bear!! wuhoo!!!!
(tapi senanya lebih kpd bentuk kucing.... apakah~~~)
amacam okay x?? hahak
dari jauh memang la nampak lawa (ke korang rasa still tak lawa?) tapi kalau dah zoom in....... no komen~ hahaha
xpe2 there always 1st time in everything.... huhuhu

sebenarnya buat "mr. lumpy"(tedy tdi) sebab nak try kasi kawan adiah handmade... padahal kawan tu yang mintak hahahak....... buat citer jep saya nih ek.... tapi d'sebabkan hasil produk nyer buyuk.... macam perlu d'batalkn jep niat tuh ... TT~TT..... sedey lak kalau x kasi huhuhu.... tapi aku buat rekod la sebab saya buat benda nih start pkul 8 smpai akhir pkul 10.... WOW!... aku pon tak percaya.... boley tahan ek tangan nih b'gerak kui3..... wokey tu jep

p/s: kalau korang boleh nampak... buku kat balik tabir tu sebenarnya buku BIO hahak.... aku buat mr.lumpy masa aku bace buku bio... kirenyer 2 in 1 punyer keje huhu.... baik tak aku... hahhak perasan kejap.....

re: p/s: pleknyer skjap gune aku skjap gune saya..... apakah~~

2 comments: