....................................................................................................................................................................................................

Friday, February 18, 2011

3 in 1??? nice or not??


wokey~
apa sebenarnya yang korang boleh fikirkan bila nampak post title kat atas tu??? kalau saya lah... 1st thing yang saya boleh fikir bila fikir2 balik adalah SALE! wuhuuu...... jap! skema gler ayat tadi~ ha3....... poyoz betul.... wokey (lagi sekali).... back to da story~

tersebut lah kesah al-SCHOOL yang sangat baik dan sangat penyayang ... (tak suke!!!)...... ......dengan anak didiknya sampaikan suka sangat buat hari sukan sekolah...... tapi yang tak tahannya arn sebab budak2 kat sini sangat supporting lah plak!!! yang sangat suka sokong aktiviti sekolah dengan TAK datang latihan dan sebab tula saya dapat anugerah yang sangat SANGAT "best(?)" sampaikan saya tak tau nak cakap apa dah..... saya dimasukkan dalam acara lari yang saya tak pernah2 masuk!!! dalam kategori 400m, 800m and 4x400m !!!!! isn't it fun??!!! wuhoo!!!! ........ NOT! AT! ALL!!

penat ma~ latihan setiap 2 hari.... lagi2 dengan kerja rumah form 5 yang sangat bergunung tambah pulak dengan kerja kursus yang cikgu yang tersayang bagi...... hahha... memang lepak jela bila balik rumah~ yang pasti bila sampai je tengah hari memang mengantok dalam kelas... kesian cikgu sebab dapat saya ni dalam kelas diaorang ha3..... tapi conclusion kat sini.... argghh!!!! otoke??? what to do!!! macam mana ni!!!! arghhh!!!.....
larat ke nak masuk semua acara ni?? uuuuu~~ TT^TT

p/s: what do you think about sukan sekolah??? it is fun or it is worthless for you???......... hahahaha.... kalau sayalah rasanya biasa2 jep.... tapi kalau dah sampai tahap paksaan memang saya tak suka....

No comments:

Post a Comment