....................................................................................................................................................................................................

Thursday, February 3, 2011

me vs cockroach

AAARRGGHH!!!
banyaknyer lipas kat sini....
tak suke3!!!!

sebenarnya saya baru jep balik ke vacation house kat johor...
and bila dah 6 jam on car... confirm2 la nak pegi toilet
hahahah kantoi suda~~~
bila bukak je pintu penuh lipas kat lantai toilet tuh.....
saya pe lagi first thing yang saya buat jerit jela....
muahahhaha......
tapi sebab tak ade sesape yang kesah so terpakse la take the lead sendiri
huhuu.... tangan dah siap2 dengan ridsect nak sembur benda you know who ni... tapi masalahnyer kebal betul lipas nih.... tak nak mati langsung!! boleh plak lipas ni terbang sesuke hati dy jep depan orang... aaa!!! nyemak btolla~~~ tak tahan dah tunggu bila la lipas2 ni nak mati... pe lagi plan B la nampak gayanyer nih.....

PIJAK!!!!

muahahhaa...... at least lebih 10 ekor kot saya bunuh hahhaha.... kepuasan dalam hati dapat bunuh diaorang nih.... the evil side of me had conquer all!!!! muahahahha!!!! kesian selipar tu jadi mangsa..... tapi saya tak kira nak bunuh gak lipas nih.... tak SUKA!!!!....... so end of the story~~~ geli nak sambung cerita... kay pye2

3 comments:

  1. Ya ampunnnn. berani yee nak pijak pijak bagai. if me, jerit jerit lepas tu lari. haha. hate lipas ! grrrr.

    ReplyDelete
  2. nisa: u got dat rite... euuu~~

    fahiza: hahah sb t'pkse huhu... klu x men ridset jela kot hahha~~ tp besh lak men pijak2.... mcm cter cj7 plak hahahahha

    ReplyDelete