....................................................................................................................................................................................................

Thursday, June 2, 2011

K.E.L.I.R.U. .!.!.! ottoke~~


ARRGGHH!!!
kekeliruan saya dah sampai ke level MAXimum!!...... saya tak tahu dah nak buat macam mana..... meh saya buat satu experiment untuk fahamkan kebengongan ini yep....

Aim: untuk mencari jalan penyelesaian yang dapat memberi benefits kepada semua pihak

Hypothesis: semakin banyak saya berfikir tentang perkara ni, semakin keliru saya dibuatnya

Variables:
1. Manipulated variables: masalah yang mendatang
2. Responding variables: kekacauan yang teramat (Tiiidaaaakk!!!!)
3. Fixed variables: saya tak tahu nak buat apa

Apparatus 'n' Materials: bahan yang membawa masalah, otak yang masih blurr nak buat apa, jasad yang masih ber-roh, kebingungan yang teramat

Diagram:

Procedure:
1. duduk kat kerusi, laptop di depan mata.
2. ada ltak air kat sebelah, pastikan air sejuk
3. strategi tempat duduk mestilah di tempat yang selesa
4. ambil masa untuk fokus dan fikir jalan penyelesaian
5. data yang terlintas dicatatkan
6. ulangi step2 1 hingga 5 untuk mencapai kepastian

Data:
* LARI: kalau saya lari? masalah tak selesai
* BERJUMPA: tak berani nak cakap sorang2
* BUAT DUNNO: kompem rasa terbeban sebab masalah tak selesai

Conclusion: hypothesis is accepted

moral lesson:
jangan berani cari pasal..... sebab mencegah lebih baik daripada mengubati.... hahak~ kompem dapat A++ kalau dapat jawab experiment macam gini.....

No comments:

Post a Comment