....................................................................................................................................................................................................

Sunday, July 17, 2011

baru kusedar

from the post y sblom nih (http://fluffy-nie.blogspot.com/2011/07/pening-betul.html) baru aku sedar diri aku macam mana......

rupa2 nye.... aku sedang tipu diri sendiri.... walaupon aku masih tak pasti dengan apa sebenarnya yang aku tipu diri sendiri tu...... tapi apa2 pon aku tak pernah sedar sebelum ni pasal ni.... dan patutlah aku rasa cepat penat dengan benda2 macam ni..... and that's why i need to change and turn over a new leaf...... tapi bila fikir2 balik... kenapa aku boleh tipu diri sendiri yep? sejak bila aku boleh jadi gitu? hurm..... tak nafikan lah.... pasal benda2 otak berjalan memang susah nak tafsir... tapi lain lah kalau otak pentafsir tu genius kan..... huhu memang tabik spring dengan orang macam gitu...



but then... aku terfikir balik... macam mana aku nak berubah kalau aku tak pasti benda apa yang nak diubahkan sedangkan benda tu memang patut aku ubah sekarang sebab takut dia tak boleh diubah nanti! ha! amik ko... terbelit lidah......

huuuuu~~~ i guest the best way is to get back on my path and put this things aside first and focus, FOCUS, FOCUS! in my exam..... and don't forget to always remember Allah... even tough for a second... it better that way than never remember him at all....


okay assalamualaikum...... adiyos amigos....

1 comment: