....................................................................................................................................................................................................

Thursday, August 4, 2011

Super Junior 슈퍼주니어_Mr.Simple_MUSICVIDEO


firstly hambo nak minta maaf kepada sesiapa yang tak minat K-POP
tapi hambo entah la nak kata fanatik rasanya biasa2 je...
tapi yang pasti mana2 lagu K-POP yang hambo rasa best!
hambo layan je... zass~~~
tapi serious lagu ni sgt best..... jap maybe tak sgt tp
lagu ni smart!!... boleh tak hambo kata gitu??
hahak.... entoh la~~

tapi nak tekankan kat sini...
nak fanatik, fanatik jugak tapi akhirat jangan lupa
lagi2 bulan Ramadhan mcm sekarang ni....
banyak2 kan la buat ibadah....
bak kate biarlah kita bersederhana dan seimbang dalam apa jua keadaan yang di tempuhi.... huhuhu.... bukan nak kata banyak tapi hambo baru teringat balik nasihat kakak hambo kepada hambo....


so renung2kan dah selamat beramal~
mr/ms SIMPLE!!!

No comments:

Post a Comment