....................................................................................................................................................................................................

Saturday, February 11, 2012

alahai goreng minyak penuh

{sedapnye ayam goreng~}

assalamualaikum semua!!

to start the post i would laugh like a mad scientist 
NGUAHAHAHAHA

for your information, i love cooking.... like seriously love cooking since i LOVE to eat! nyummy! nyummy! talking about food already make me hungry.....kih kih kih

BUT

even a great cook (uwah~ den ni great cook ka?) has thier own weakness and mine is 
"GORENG MINYAK PENUH"
yup, thats right~

i hate to cook anything that would involve deep frying.... hwaiya! memang den tak suka ma~~ lagi-lagi kalau dia dah start nak meletup-meletup tu.... tak kiralah ayam ka, ikan ka semua tu den tak suka..... ishk2.... apa nak jadi lah kan dengan anak dara sorang ni..... kesian suami den nanti sebab den tak suka goreng minyak penuh..... agagaga

oleh sebab tak suka dan takut nak goreng-goreng ni.... den selalu lari time orang start nak mengoreng.... den cabut lari cam micheal chumarker <--- macam mana eja??
kalau terpaksa goreng pon, den akan pastikan tangan den bertutup rapi dengan kain untuk elak kena percikkan tuh..... ibarat orang memasak pakai baju sumo.... hahaha....

haa~~~ teruk sangat rasa diri nih..... macam mana lah kan den nak berhadapan dengan mak mertua nanti... kih kih kih.. malu ma~~~ 

tapi tak ape! practice make perfect!
i'll not give up!! i'll try to overcome my weakness...... i can! i can!
nguahaha... pelik lak rasa tetibe...

oklah.... sebenarnya tengah nak menggoreng nih.... sebab nak hilangkan takut tulis blog kejap... hahhaa... wajar-ka den buat macam gini.... fufufufu..... adik-adik comel lotey kat luar sana jangan ikot example sorang nih okay?

so, bye bye

No comments:

Post a Comment